СИСТЕМНИЙ АНАЛІЗ УПРАВЛІННЯ КОМУНІКАЦІЯМИ В ОСВІТНІХ ПРОЄКТАХ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32347/2412-9933.2020.41.28-34

Ключові слова:

системний аналіз, освітній проєкт, управління комунікаціями, модель

Анотація

Вирішено проблему підвищення ефективності комунікацій в освітніх проєктах. На сьогодні відомо багато праць, присвячених питанням ціннісно-орієнтованого управління проєктами. Однак в усіх цих працях при розгляді питання реалізації освітніх проєктів недостатньо уваги приділено ефективному управлінню комунікаціями при їх реалізації. Проведено аналіз особливостей комунікацій в освітніх проєктах. Наведено системну модель управління комунікаціями в освітніх проєктах, яка дала змогу визначити основні зацікавлені сторони проєкту. Виокремлено три основні типи зацікавлених сторін, що представлені державними структурами, бізнес-одиницями та громадою. Кожна із зацікавлених сторін має певний перелік цінностей, які належать до особливостей очікувань і результатів освітнього проєкту.

Біографії авторів

Olexandr Melnychenko, Національний транспортний університет, Київ

Кандидат технічних наук, професор, завідувач кафедри виробництва, ремонту та матеріалознавства

 

Iryna Lebid, Національний транспортний університет, Київ

Кандидат технічних наук, доцент кафедри міжнародних перевезень та митного контролю

Valentyna Tkachenko, Національний транспортний університет, Київ

Доцент кафедри транспортного права та логістики

Посилання

Novikov, A.M. & Novikov, D.A., (2004). Educational project. Moscow, Russia: Egves, 120.

Medvedieva, O.M., (2013). Value-Oriented Project Interaction Management: A Methodological Framework. Doctor’s thesis. Kyiv: KNUCA, 300.

Medvedieva, O.M., Yevdokimova, A.V., & Khrutba, V.O., (2012). Cognitive modelling activity stakeholders as a factor shaping the portfolio of development projects of socio-economic systems (for example, environmental projects). Project Management, Systems Analysis and Logistics, 10, 285 – 292.

Khrutba, V.O., Zeruk, V.A., & Kruchynina, K.I., (2013). Determination of values of stakeholders to form a model of effective communication in projects of waste management. Herald of National Transport University, 27,175 – 18.

Goridko, N.M., (2018). Models and Methods for Environmental Knowledge Management in Educational Projects. Candidate’s thesis. Kyiv: NTU. 207.

Catalog of educational innovation projects and educational innovations. (2013). Retrieved from: http://www.ime.edu-ua.net/osv_pr.html [in Ukrainian].

Bushuev, S.D, Yaroshenko, N.P., (2012). Planetary model of the mental space of organization development programs. Management of Development of Complex Systems, 9, 11 – 13 [in Russian].

ISO 21500:2012. Guidance on project management: – Retrieved from: http://www.iso.org/ iso/home/store/catalogue_tc/ catalogue_detail.htm?csnumber=50003.

Verenich, O.V., (2015.) Conceptual model of mental space formation. Management of Development of Complex Systems, 23, 39-43 [in Ukraine].

Khrutba, V.O., (2015). Methodological Bases of Environmental Project and Programme Management. Doctor’s thesis. Kyiv: NTU. 368.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-03-27

Як цитувати

Melnychenko, O., Lebid, I., & Tkachenko, V. (2020). СИСТЕМНИЙ АНАЛІЗ УПРАВЛІННЯ КОМУНІКАЦІЯМИ В ОСВІТНІХ ПРОЄКТАХ. Управління розвитком складних систем, (41), 28–34. https://doi.org/10.32347/2412-9933.2020.41.28-34

Номер

Розділ

УПРАВЛІННЯ ПРОЄКТАМИ