ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ БАГАТОКРИТЕРІАЛЬНОЇ ОПТИМІЗАЦІЇ ДО ОЦІНКИ ЕЛЕКТРОННИХ НАВЧАЛЬНИХ КУРСІВ, РОЗРОБЛЕНИХ НА БАЗІ ПЛАТФОРМ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.32347/2412-9933.2011.6.%25pАнотація
Розглянуто проблему оцінювання електронних навчальних курсів з урахуванням критеріїв якості. Запропоновану математичну багатокритеріальну модель можна бути використовувати для оцінювання електронних навчальних курсів будь-якої тематики.Посилання
Морзе Н.В. Структура електронного навчального курсу на базі платформи дистанційного навчання. // Комп’ютер у школі та сім’ї. – 2008. – № 5. – С. 11 – 18.
Морзе Н.В., Глазунова О.Г. Критерії якості електронних навчальних курсів, розроблених на базі платформ дистанційного навчання// Інфломаційні технології в освіті. – 2009. – №4. – С. 63 – 76.
Кини Л.Р., Райфа Х. Принятие решений при многих критериях: придпочтения и замещения: Пер. с англ./Под ред.И.Ф. Шахнова. – М.:Радио и связь,1981 . – 560 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
2015-08-28
Як цитувати
Федусенко, О. В., & Рафальська, О. О. (2015). ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ БАГАТОКРИТЕРІАЛЬНОЇ ОПТИМІЗАЦІЇ ДО ОЦІНКИ ЕЛЕКТРОННИХ НАВЧАЛЬНИХ КУРСІВ, РОЗРОБЛЕНИХ НА БАЗІ ПЛАТФОРМ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Управління розвитком складних систем, (6). https://doi.org/10.32347/2412-9933.2011.6.%p
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 О. В. Федусенко, О. О. Рафальська
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.