ЗАДАЧІ ПОБУДОВИ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ СИСТЕМИ АВТОМАТИЗОВАНОГО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ

Автор(и)

  • Г. А. Гайна Kyiv National University of Construction and Architecture, Povitroflotskyj Avenue 31, Kyiv, Ukraine, 03680, Ukraine
  • Н. С. Золотова

DOI:

https://doi.org/10.32347/2412-9933.2010.2.%25p

Анотація

Розглянуто чотири основні типи задач, які необхідно розв‘язувати у процесі автоматизованих навчальних систем для навчання САПР.

Біографія автора

Г. А. Гайна, Kyiv National University of Construction and Architecture, Povitroflotskyj Avenue 31, Kyiv, Ukraine, 03680

Professor

Department of Computer Science foundations

Посилання

Пригожев О.С. Моделі, методи та засоби управління навчанням користувача роботі в автоматизованій інформаційній системі: дис. канд. техн. наук: 05.13.06 / О.С. Пригожев. – Одеський національний політехнічний ун-т. — О., 2007. — 170 с.

Носов П.С. Інтелектуальне формування індивідуальної траєкторії навчання студента: дис. канд. техн. наук: 05.13.23 / П.С. Носов. – Одеський національний політехнічний ун-т. — О., 2007. — 159 с.

Нарожний О.В. Моделі інтелектуального управління процесом навчання за допомогою мультиагентних систем: дис. канд. техн. наук: 05.13.23 / О.В. Нарожний. – Одеський національний політехнічний ун-т. — О., 2007. — 180 с.

Лещенко І.Є. Моделі та інформаційні технології комп'ютеризованих систем навчання на базі ієрархічних функціональних мереж: дис. канд. техн. наук: 05.13.06 / І.Є. Лещенко. – Херсонський національний технічний ун-т. — Херсон, 2007. — 210 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-09-02

Як цитувати

Гайна, Г. А., & Золотова, Н. С. (2015). ЗАДАЧІ ПОБУДОВИ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ СИСТЕМИ АВТОМАТИЗОВАНОГО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ. Управління розвитком складних систем, (2). https://doi.org/10.32347/2412-9933.2010.2.%p

Номер

Розділ

Статті