ЗАДАЧІ ПОБУДОВИ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ СИСТЕМИ АВТОМАТИЗОВАНОГО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ
DOI:
https://doi.org/10.32347/2412-9933.2010.2.%25pАнотація
Розглянуто чотири основні типи задач, які необхідно розв‘язувати у процесі автоматизованих навчальних систем для навчання САПР.Посилання
Пригожев О.С. Моделі, методи та засоби управління навчанням користувача роботі в автоматизованій інформаційній системі: дис. канд. техн. наук: 05.13.06 / О.С. Пригожев. – Одеський національний політехнічний ун-т. — О., 2007. — 170 с.
Носов П.С. Інтелектуальне формування індивідуальної траєкторії навчання студента: дис. канд. техн. наук: 05.13.23 / П.С. Носов. – Одеський національний політехнічний ун-т. — О., 2007. — 159 с.
Нарожний О.В. Моделі інтелектуального управління процесом навчання за допомогою мультиагентних систем: дис. канд. техн. наук: 05.13.23 / О.В. Нарожний. – Одеський національний політехнічний ун-т. — О., 2007. — 180 с.
Лещенко І.Є. Моделі та інформаційні технології комп'ютеризованих систем навчання на базі ієрархічних функціональних мереж: дис. канд. техн. наук: 05.13.06 / І.Є. Лещенко. – Херсонський національний технічний ун-т. — Херсон, 2007. — 210 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Г. А. Гайна, Н. С. Золотова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.