ІНФОРМАЦІЙНА СИСТЕМА ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНИХ ЗАХОДІВ

Автор(и)

  • С. А. Теренчук Kyiv National University of Construction and Architecture, Povitroflotskyj Avenue 31, Kyiv, Ukraine, 03680, Ukraine
  • В. В. Гоц
  • Х. М. Шамшур

DOI:

https://doi.org/10.32347/2412-9933.2010.1.%25p

Анотація

У програмному середовищі Borland Delphi розроблено інформаційну систему оцінки ефективності рекламних заходів, що базується на графовій моделі і реалізує методи теорії ймовірностей та математичної статистики.

Біографія автора

С. А. Теренчук, Kyiv National University of Construction and Architecture, Povitroflotskyj Avenue 31, Kyiv, Ukraine, 03680

Professor

Department of Computer Science foundations

Посилання

Маркетинговые исследования (теория, практика и методология) / Голубков Е.П. - М.: Изд. Финпресс, 1998.-416 с.

Маркетинговый анализ / Ковалев А.И, Войленко В.В. - М.: Центр Экономики и маркетинга, 1997-176 с.

Маркетинговые исследования и эффективный анализ статистических данных; Нареш Малхотра. Пер. с англ. -К.:ООО «ТИД ДС», 2002.-768 с.

Шамшур Х.М., Гоц В.В. Застосування генетичного алгоритму для моделювання прибутку рекламної агенції // Тези доповідей Дванадцятої всеукраїнської (Сьомої міжнародної) студентської наукової конференції з прикладної математики та інформатики СНКПМІ- Львів, 2009.-С. 283.

Гоц В.В., Шамшур Х.М., Теренчук С.А. Реалізація генетичного алгоритму для моделювання прибутку рекламного агенства // Збірник тез студентських доповідей 70-ї науково-практичної конференції, 14-17 квітня 2009 року.-С. 209-210.

Крикавский Є.В., Косар Н.С., Мних О.Б., Сорока О.А. Маркетингові дослідження: Навчальний посібник Львів: Національний університет «Львівська політехніка» (Інформаційно-видавничий центр «ІНТЕЛЕКТ+» ), 2004.-288 с.

Теорія ймовірностей, ймовірнісні процеси та математична статистика: Міхайленко В.М., Теренчук С.А., Кубайчук О.О. навч. посібник. -К.: Вид-во Європ. ун-ту, 2007.-163 с.

Шамшур Х.М., Гоц В.В., Полуков Є.С.Методика оцінки ефективності рекламних заходів // Тези доповідей Тринадцятої Всеукраїнська (восьма міжнародна) студентської наукової конференції з прикладної математики та інформатики СНКПМ І- Львів, 2010.-С. 125-126.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-09-03

Як цитувати

Теренчук, С. А., Гоц, В. В., & Шамшур, Х. М. (2015). ІНФОРМАЦІЙНА СИСТЕМА ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНИХ ЗАХОДІВ. Управління розвитком складних систем, (1). https://doi.org/10.32347/2412-9933.2010.1.%p

Номер

Розділ

Статті