РОЗРОБЛЕННЯ МОДЕЛІ ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕРСОНАЛУ ВИКЛАДАЧІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32347/2412-9933.2020.41.109-114

Ключові слова:

підвищення кваліфікації, soft skills, управління людськими ресурсами, метод експертного оцінювання, модель визначення компетенції

Анотація

Для закладів вищої освіти важливу роль відіграють критерії оцінювання персоналу для проходження підвищення кваліфікації. Так, базовими для відбору в Янченському політехнічному інституті (КНР, провінція Цзянсу) є п’ять критеріїв: загальнокультурний, загальнопрофесійний, комунікативний, особистісний, саморозвиток та самоосвіта. Проте на думку автора, ця методологія може бути покращена за рахунок розробленої моделі, яка включає в себе три рівні оцінювання. До обов’язкових критеріїв додано критерій soft skills. Тестування рекомендовано проводити як за професійними, так і психологічними параметрами. Розширено експертне оцінювання, залучено дві додаткові групи: група колег, група студентів.

Біографія автора

Xing Ying Wang, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Київ

Аспірант кафедри інформаційних систем і технологій,

 

Посилання

Schoonenboom, Judith, Tattersall, Colin, Miao, Yongwu, Stefanov, Krassen, Aleksieva-Petrova, Adelina, (2007). Four-stage model for lifelong competence development. Proceedings of the TENComptence Open Workshop in Manchester, UK, 11th and 12th January 2007, pp. 131 – 36.

Duvekot, R.C., Schuur, K. & Paulusse, J. (Ed.), (2005). The unfinished story of VPL. Validation and valuation of prior learning in Europe's learning cultures. The Netherlands, Utrecht: Foundation EC-VPL & Kenniscentrum EVC.

PMI (2002) Project Manager Competency Development (PMCD) Framework – Second Edition. (2002). Newtown Square, PA: Project Management Institute.

Huselid, Mark A., (1995). The Impactof Human Resource Management Practices on Turnover. Produce Productivity and Corporate Financial Performance, 38(3), 635–638.

Tehran, Abili Kh., (2005). Assessment of plans and programs for development. Publication of the International Institute.

Shahkarami, pour Z, Hedayat, T., (2012). The relationship of in-service training and staff empowerment. Journal of Educational Strategies, 5(4), 232–233.

Wang, Ying Xing, (2019). Selection criteria for increasing the professional competence of chinese teachers in Ukraine. Management of development of complex systems, 38, 98–102, dx.doi.org10.6084/m9.figshare.9788546.

Ryzhkov, Alexander, (2017). Innovative Project Management Methodology for Global Educational Market. International Journal of Research – Granthaalayah, 5(9), 171-185. https://doi.org/10.5281/zenodo.1002166

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-03-27

Як цитувати

Wang, X. Y. (2020). РОЗРОБЛЕННЯ МОДЕЛІ ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕРСОНАЛУ ВИКЛАДАЧІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Управління розвитком складних систем, (41), 109–114. https://doi.org/10.32347/2412-9933.2020.41.109-114

Номер

Розділ

ІНФОРМАТИЗАЦІЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ