ЗАСТОСУВАННЯ ГНУЧКОЇ МЕТОДОЛОГІЇ (AGILE) ПРИ ПЛАНУВАННІ СПІЛЬНОЇ МІЖНАРОДНОЇ ПРОГРАМИ НАВЧАННЯ СПЕЦІАЛІСТІВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32347/2412-9933.2020.41.156-162

Ключові слова:

розроблення освітньої програми, планування навчального процесу, спеціалізована навчальна програма, KanbanFlow

Анотація

Планування навчального процесу все частіше можна здійснювати за допомогою принципів методології Agile. Не є виключенням і заклади вищої освіти, що виконують спільну міжнародну програму навчання спеціалістів. Так ведеться підготовка спільного освітнього проєкту між Чорноморським національним університетом імені Петра Могили та Янченським політехнічним інститутом під назвою “3+1”. Використання сучасного програмного забезпечення прискорює процеси управління складним проєктом спеціалізованої програми підготовки бакалаврів “3+1”. Дуже вдало зарекомендував себе підхід Agile – розподілення завдань на спрінти, побудова Канбан дошки та залучення студента як «замовника». Онлайн-інструмент KanbanFlow ще ніколи до цього не було використано для такої задачі. Його використання знизило часові витрати на менеджмент проєкту та покращило взаємодію міжнародного колективу, який складається із українських та китайських фахівців.

Біографія автора

Ting Zhu, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Київ

Аспірант кафедри інформаційних систем і технологій

 

Посилання

Hassan, Mohamed. (n/d). Agile for Developing Education Programs Edited by: Cindy Coan https://www.projectmanagement.com/blog-post/27977/Agile-for-Developing-Education-Programs

Andersson, R. & Bendix, L. (2005). Extreme Teaching. Proceedings of 3:e Pedagogiska Inspirationskonferensen, LTH, Lund Institute of Technology.

Andersson, R. & Bendix, L. (2006). Towards a Set of eXtreme Teaching Practices. In Salakoski, T., T. Mantyla, & M. Lasko (eds.) Proceedings of Koli Calling 2005. 5th Koli Calling Conference on Computer Science Education, November 17- 20, 2005, Koli, Finland. TUCS Genera Publication 41, January 2006, pp. 33–40.

Chun, A.H.W. (2004). The Agile Teaching/Learning Methodology and its E-Learning Platform. Lecture Notes in Computer Science, 3143, 11–18.

Lang, G. (2017). Agile Learning: Sprinting through the Semester. Information Systems Education Journal, 15 (3), 14-21.

Razmov, V. & Anderson, R. (2006). Experiences with Agile Teaching in Project-Based Courses. Proceedings of the ASEE Annual Conference and Exposition.

Vuokko, R. & Berg, P. (2007). Experimenting with eXtreme Teaching Method – Assessing Students’ and Teachers’ Experiences. Issues in Informing Science and Information Technology, 4, 523–534.

Sharp, J.H. & Lang, G. (2018). Agile in Teaching and Learning: Conceptual Framework and Research Agenda. Journal of Information Systems Education, 29(2), 45–52.

Williams, L.A. & Kessler, R.R. (2001). Experiments with Industry’s “Pair-Programming” Model in the Computer Science Classroom. Computer Science Education, 11(1), 7–20.

Pedrosa, D., Cravino, J., Morgado, L. & Barreira, C. (2016). Self-Regulated Learning in Computer Programming: Strategies Students Adopted During an Assignment. Proceedings of the International Conference on Immersive Learning, 87–101.

Maguire, P., Maguire, R., Hyland, P. & Patrick, M. (2014). Enhancing Collaborative Learning Using Pair Programming: Who Benefits? All Ireland Journal of Teaching and Learning in Higher Education, 6(2), 14111–14124.

Schmitz, K. (2018). A Three Cohort Study of Role-Play Instruction for Agile Project Management. Journal of Information Systems Education, 29(2), 93–104.

Taipalus, T., Seppänen, V. & Pirhonen, M. (2018). Coping with Uncertainty in an Agile System Development Course. Journal of Information Systems Education, 29(2), 117–126.

Zhu, Ting. (2019). Use of principles and approaches of flex methodology (Agile) via planning and realization of education process. Management of development of complex systems, 38, 132-139.

https://kanbanflow.com/

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-03-27

Як цитувати

Zhu, T. (2020). ЗАСТОСУВАННЯ ГНУЧКОЇ МЕТОДОЛОГІЇ (AGILE) ПРИ ПЛАНУВАННІ СПІЛЬНОЇ МІЖНАРОДНОЇ ПРОГРАМИ НАВЧАННЯ СПЕЦІАЛІСТІВ. Управління розвитком складних систем, (41), 156–162. https://doi.org/10.32347/2412-9933.2020.41.156-162

Номер

Розділ

ІНФОРМАТИЗАЦІЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ