ІНФОРМАЦІЙНА ІНТЕРАКТИВНА ТЕХНОЛОГІЯ НАВЧАННЯ «DIGITAL PROFESSOR»

Автор(и)

  • Наталія Єгорченкова Київський національний університет будівництва і архітектури, Київ , Україна https://orcid.org/0000-0001-5970-0958
  • Олексій Єгорченков Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Київ , Україна https://orcid.org/0000-0003-1390-5311
  • Юлія Хлевна Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Київ, Україна https://orcid.org/0000-0002-1874-1961

DOI:

https://doi.org/10.32347/2412-9933.2022.50.68-75

Ключові слова:

інтерактивні технології навчання, чат-бот, заклад вищої освіти, інформаційні технології

Анотація

Визначено етапи формування єдиного інформаційного простору закладу вищої освіти. Світові тенденції розвитку багатьох сфер діяльності людини спрямовані на перехід до цифрової трансформації. Трансформація сучасного бізнесу вимагає змін і в процесах навчання в закладах вищої освіти. Виходячи з цього, серед основних трендів розвитку навчального процесу є використання інтерактивних методів і технологій навчання, які призначені для створення комфортних умов навчання, за яких кожен студент відчуває свою успішність та інтелектуальну спроможність. Інтерактивні методи захоплюють слухачів, пробуджують в них інтерес та мотивацію, навчають самостійному мисленню та діям. У результаті проведеного аналізу виявлено, що одним з популярних напрямів інтерактивних технологій є застосування чат-ботів, які в навчальному процесі закладів вищої освіти є перспективним трендом з урахуванням цифрової трансформації, проте наразі використання цих технологій не є доволі пошириним. Наведено популярні чат-боти, які застосовуються в навчальному процесі закладів вищої освіти. Запропоновано розглянути інтерактивну технологію навчання, яка створена на основі telegram чат-боту «Digital professor». Метою статті є демонстрація структури та базових принципів використання інформаційної інтерактивної технології навчання «Digital professor».  Інформаційна інтерактивна технологія навчання «Digital professor» розроблена для покращення навчального процесу в закладах вищої освіти. Показано структуру та інтерфейс інформаційної інтерактивної технології навчання «Digital professor», а також її можливості: Learning Management System, оцінювання та допомога. Продемонстровано результати впровадження інформаційної інтерактивної технології навчання «Digital professor» у навчальний процес та наведено результати опитування серед студентів. Перспективою для подальших досліджень є розширення можливостей інформаційної інтерактивної технології навчання «Digital professor», а саме додавання технологій нейролінгвістичного програмування та штучного інтелекту.

Біографії авторів

Наталія Єгорченкова , Київський національний університет будівництва і архітектури, Київ

Доктор технічних наук, професор, професор кафедри управління проєктами

Олексій Єгорченков , Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Київ

Доктор технічних наук, доцент, професор кафедри технологій управління

Юлія Хлевна , Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Київ

Доктор технічних наук, доцент, професор кафедри технологій управління

Посилання

Strutynska, O. V. (2020). Features of the modern generation of pupils and students in the development of digital society. Open educational e-environment of modern University, 9, 145-160.

Verbitsky, A. (1989). Active teaching methods in higher education: a contextual campaign, 127.

Interactive teaching methods. URL: https://sites.google.com/site/nmcmyk/naukova-dialnist/interaktivni-metodi-navcanna.

Ostapchuk, D., Mironchuk, N. M. (2014). Interactive teaching methods in higher education institutions. Modernization of higher education in Ukraine and abroad: a collection of scientific papers. Zhytomyr: Publishing house of ZhSU named after I. Franko, 140-143.

Lee, H. Zo, Lee, H. (2014). Smart learning adoption in employees and HRD managers. British Journal of Educational Technology, 45(6), 1082–1096.

Kim, S., Song, S. M., Yoon, Y. I. (2011). Smart learning services based on smart cloud computing. Sensors, 11(8), 7835–7850.

Daniel, J. (2012). Making sense of MOOCs: musings in a maze of myth, paradox and possibility. Journal of Interactive Media in Education, 3, Art-18.

Bruce, B. C., Levin, J. A. (1997). Educational technology: media for inquiry, communication, construction, and expression. Journal of Educational Computing Research, 17(1), 79–102.

Goodman, S. (2003). Teaching youth media: A critical guide to literacy, video production and social change.

Meyer, B. B., Latham, N. (2008). Implementing electronic portfolios: benefits, challenges, and suggestions. EDUCAUSE, 31(1), 34–41.

“Why is Education Industry opting for AI Chatbots? How Are They Benefiting It?”. URL: https://botsify.com/blog/education-industry-chatbot/.

A Review of the Top Chatbot Tools for Higher Education. URL: https://www.enrollify.org/blog/a-review-of-the-top-chatbot-tools-for-higher-education#:~:text=Chatbots%20are%20geared%20toward%20connecting,services%20and%20even%20test%20prep.

KhNEU has developed a chatbot to help prepare for the external evaluation. URL: https://mon.gov.ua/ua/news/u-hneu-rozrobili-chat-bot-yakij-dopomozhe-pidgotuvatisya-do-zno.

Learning management system. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/Система_управління_навчанням.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-27

Як цитувати

Єгорченкова , Н. ., Єгорченков , О. ., & Хлевна , Ю. . (2022). ІНФОРМАЦІЙНА ІНТЕРАКТИВНА ТЕХНОЛОГІЯ НАВЧАННЯ «DIGITAL PROFESSOR». Управління розвитком складних систем, (50), 68–75. https://doi.org/10.32347/2412-9933.2022.50.68-75

Номер

Розділ

ІНФОРМАТИЗАЦІЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ