МЕТОДИКА ПАРТНЕРСЬКОГО БЕНЧМАРКІНГУ ПРИ РОЗРОБЦІ МІЖНАРОДНИХ СПІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ПРОЄКТІВ НА БАЗІ МЕТОДОЛОГІЇ AGILE
DOI:
https://doi.org/10.32347/2412-9933.2022.50.93-101Ключові слова:
партнерський бенчмаркінг, міжнародна співпраця, методологія AgileАнотація
Проведено аналіз використання підходу бенчмаркінгу в сучасній галузі освіти, обґрунтовано необхідність використання і впровадження бенчмаркінгу в українські освітні заклади. Сформовано цільові орієнтири бенчмаркінга освітнього закладу. Наведено етапи оцінки власного потенціалу міжнародного співробітництва у вигляді алгоритму проведення бенчмаркінг-аналізу організації освітніх послуг. Запропоновано алгоритм вибору освітнім закладом партнера для міжнародного співробітництва, який допомагає відбирати партнерів за заданими критеріями, сформованими на підставі інформації про недостатні ресурси, динамічні здібності та компетенції як освітнього закладу, так і потенційного партнера. На основі результатів дослідження сформульовано методику партнерського бенчмаркінгу при розробці міжнародних сумісних навчальних проєктів у вигляді типології бізнес-моделей, яка являє собою оцінку здатності закладу освіти вбудовуватись у міжнародний освітній простір.
Посилання
Navolska, N. V. (2016). Benchmarking as a tool for improving the efficiency of enterprises. Black Sea Economic Studies, 6, 79–82. URL:http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2016_6_18
Benchmarketing as a function of market research. URL:https://www.grandars.ru/student/marketing/benchmarking.html
Herasymchuk L. M., Pankovska, L. S. (2011). Benchmarking at the enterprise in the conditions of globalization. Economic sciences. Bulletin of the Khmelnytskyi National University, 3, 3, 99–103. URL: http://journals.khnu.km.ua/vestnik/pdf/ekon/2011_3_3/099-103.pdf.
Yaremenko, L. M., Ponomarenko, Ya. A. (2018). Benchmarking as an effective technology for creating competitive advantages of Ukrainian enterprises. A young scientist, 11(63), 1246–1249. URL:http://molodyvcheny.in.ua/files/journal/2018/11/285.pdf
Okhrimenko, G. V. (2016). The use of benchmarking in the implementation of marketing of educational services by higher educational institutions of Ukraine. Marketing and innovation management, 1, 84–93.
Honcharuk, A. G. (2007). Benchmarking as a method of enterprise efficiency management. Economy: realities of time, 1 (27), 12–15.
Donovan, R. K. (2000). All Around Cure – If I Don't Agree? Oklahoma: Cambridge University, 196.
Zhu, Ting. (2020). The application of Agile's flexible methodology in planning a joint international specialist training program. Management of Development of Complex Systems, 41, 156–162, dx.doi.org10.32347/2412-9933.2020.41.156-162.
Nasrabadi, N., Dehnokhalaji, A., Korhonen, P. & Wallenius, J. (2019). A stepwise benchmarking approach to DEA with interval scale data. Journal of the Operational Research Society, 70 (6), 954–961. https://doi.org/10.1080/01605682.2018.1471375.
Álvarez-Rodríguez, C., Martín-Gamboa, M. & Iribarren, D. (2019). Combined use of data envelopment analysis and life cycle assessment for operational and environmental benchmarking in the service sector: A case study of grocery stores. Science of The Total Environment, 667, 799–808. https://doi.org/10.1016/j.scitotenv.2019.02.433
Lyutikova, M. V. (2008). Benchmarking as a tool for increasing profitability and competitiveness of the enterprise. URL: http://www.rusnauka.com/33_NIEK_2008/Economics/37138.doc.
Ramón, N., Ruiz, J. L. & Sirvent, I. (2020). Cross-benchmarking for performance evaluation: Looking across best practices of different peer groups using DEA. Omega, 92, 102169. https://doi.org/10.1016/j.omega.2019.102169.
Deneznikov, S., Serna, V. (2020). Conditions for the formation of marketing activities of a higher education institution. Pedagogical sciences: theory, history, innovative technologies, 8 (102), 160–171.
Ranking table of higher educational institutions "Top-200 Ukraine" 2021. URL: http://www.euroosvita.net/index.php/?category=49&id=6867.
Yeravdekar, S. & Behl, A. (2017). Benchmarking model for management education in India: A total interpretive structural modeling approach. Benchmarking, 24(3), 666−693. https://doi.org/10.1108/BIJ-06-2016-0082.
Chekalovska, G. Z. (2018). Benchmarking as a method of increasing the competitiveness of higher education institutions. Black Sea Economic Studies, 35, 76–79.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Чжу Тін
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.