Організаційна модель управління етапами реалізації програм інфраструктурних проєктів

Автор(и)

  • Сергій Крамський Навчально-науковий інститут менеджменту, економіки та фінансів, Мiжрегiональна академiя управлiння персоналом, Одеса, Україна https://orcid.org/0000-0003-3869-5779
  • Олег Захарченко Приватний заклад вищої освіти «Східноєвропейський університет імені Рауфа Аблязова», Черкаси, Україна https://orcid.org/0000-0001-8198-6569

DOI:

https://doi.org/10.32347/2412-9933.2022.52.28-34

Ключові слова:

економічно-математичні моделі, інфраструктурні проєкти, водний транспорт, програм, продукт

Анотація

Криза COVID-19 та війна РФ в Україні завдали нищівного удару по світовій економіці. При цьому морські компанії постраждали найсерйознішим чином. Розвиток інфраструктури водного транспорту є необхідним чинником підвищення конкурентоспроможності портів та ефективності морських і річкових перевезень. Крім того, розвиток технологій і діяльність міжнародних організацій (наприклад ІМО) обумовлює більш високі вимоги до забезпечення безпеки судноплавства, що також відбивається на вимогах до інфраструктури. І оскільки транспортна сфера завжди пов’язується із загальним розвитком продуктивних сил, то вона розглядається як одна з найважливіших складових інфраструктури економіки в цілому. Інфраструктура водного транспорту піддана не тільки «моральному» старінню, а й природному «зносу», причому більшою мірою, ніж у інших видів транспорту. Це пояснюється «агресивністю» водного середовища і природними процесами (наприклад, замулюванням дна, корозією). Розвиток інфраструктури повинен здійснюватися за допомогою послідовності проєктів і / або програм розвитку, спрямованих на кожному етапі на досягнення певного рівня характеристик інфраструктури. Отже, розвиток інфраструктури має являти собою «слідування» необхідному рівню її стану, виходячи з інтересів держави на різних рівнях і в різних аспектах. Слід зазначити, що морські, річкові перевезення здійснюються в рамках доставки з використанням, як мінімум, двох видів транспорту. Тобто морське, річкове перевезення передбачає доставку вантажу до / з порту, наприклад, інтермодальним: повітряним, залізничним або автомобільним транспортом. Проаналізовано співвідношення життєвих циклів об'єктів інфраструктури та відповідних інфраструктурних проєктів. Виконано аналіз сучасної теоретичної бази управління інфраструктурними проєктами, виокремлено проблему обґрунтування параметрів продуктів інфраструктурних проєктів.

Біографії авторів

Сергій Крамський , Навчально-науковий інститут менеджменту, економіки та фінансів, Мiжрегiональна академiя управлiння персоналом, Одеса

Кандидат технiчних наук, доцент, доцент кафедри менеджменту та економіки

Олег Захарченко , Приватний заклад вищої освіти «Східноєвропейський університет імені Рауфа Аблязова», Черкаси

Доктор економічних наук, доцент, професор кафедри менеджменту і адміністрування

Посилання

Vereshchaka, M. А. (2021). Models for managing products of infrastructure projects in the field of water transport. PhD. (Eng.) thesis 05.13.22. Оdesa: ONMU, 20.

Azarov, M. YA., Yaroshenko, F. A., Bushuyev, S. D. (2011). Innovative mechanisms for managing development programs. Summit-book. Kyiv, 528.

Bushuyeva, N. S. (2007). Models and methods of proactive management of organizational development programs. Kyiv. Nauk. Svit, 199.

Medvedyeva, O. M. (2013). Cost-oriented management in cooperation with projects: methodological bases. DSc. (Eng.) thesis 05.13.22. Kyiv, KNUCA, 48.

Cherapakha, G. S. (2006). Product-environmental approach to project team management: Ph.D(Eng) thesis 05.13.22. Kyiv, KNUCA, 177.

Burkynskyі, B. V., Nikishyna, O. V., Tarakanov, M. L. (2022). Institutional mechanisms for regulating the development of the logistics of commodity markets. Odesa: IMPEER of NASU, 275.

Zakharchenko, O. V. (2018). Project management. Tutorial for the special "Management". Odesa: Ecology, 227.

Shakhov, A. V. (2011). Formation of the crew on the basis of simulation. Eastern european journal of enterprised technologies, 1.5, (49), 69–70.

Danchuk, V. D., Alkema, V. G., Sevostianova, A. V. & Bakulich, O. O. (2020). Wheel working system in a team: relationship between different personnel in a marine project. Financial and credit activities: problems of theory and practice, 4 (35), 277–286. https://doi.org/10.18371/fcaptp.v4i35.222093.

Nikolskyі, V. V. (2020). Cyclic-genetic methodology of project management of the intermodal hub system under uncertainty. Management of Development of Complex Systems, 43, 40–46, dx.doi.org10.32347/2412-9933.2020.43.40-46.

Kolodinskyі, S. B., Dubnytskyi, V. I. (2021). Infrastructural support of regional innovation processes. Monograph. Odesa: OSACEA, 256.

Rudnichenco, M. D. (2017). Conceptual model of human capital management in the production IT-organization on the platform of fuzzy sets. Management of Development of Complex Systems, 32, 32–41.

Kramskoy, S. O. (2016). Method of assessment of professional competence of role for IT-company using fuzzy logic. Management of Development of Complex Systems, 28, 81 89.

Kramskyi, S. O. (2017). Risk-oriented approach management system of transport safety. Bulletin of the Volodymyr Dahl East Ukrainian National University, 3 (233), 90–94.

A Guidebook of Project & Program Management for Enterprise Innovation (P2M). (2005). Volume I, Revision 3. Project Management Association of Japan (PMAJ). URL: https://pmpractice.ru/knowledgebase /normative/projectstandarts/p2m/

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-23

Як цитувати

Крамський , С. ., & Захарченко , О. . (2022). Організаційна модель управління етапами реалізації програм інфраструктурних проєктів. Управління розвитком складних систем, (52), 28–34. https://doi.org/10.32347/2412-9933.2022.52.28-34

Номер

Розділ

УПРАВЛІННЯ ПРОЄКТАМИ