Метод формування інформаційних компетентнісних просторів виконавців освітніх проєктів

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32347/2412-9933.2022.52.66-72

Ключові слова:

освітній проєкт, компетенція, інформаційний простір, цінність

Анотація

Для забезпечення ефективного планування та моніторингу освітнього проєкту доцільно побудувати інформаційну технологію підтримки прийняття рішень на основі компетентнісних методів. Розроблення такої системи є важливою для освітньої системи Китайської народної республіки, оскільки університети здійснюють управління великою кількістю освітніх проєктів з великою кількістю студентів, для чого потрібна розробка інноваційної системи моніторингу. Причому така система має мати можливість опрацьовувати як великі за масштабом проєкти, так і малі, такі як, наприклад, впровадження системи дистанційного навчання в межах одного чи кількох курсів. Для такої системи побудовано множинну модель ідентифікації виконавця освітнього проєкту та модель трансформації виконавців освітніх проєктів. На їх основі визначено метод побудови інформаційних компетентнісних просторів. Цей метод є в основі побудови інформаційної технології системи підтримки прийняття рішень для моніторингу освітніх проєктів.

Біографія автора

Їнсін Ван, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Київ

Аспірантка кафедри інформаційних систем та технологій

Посилання

Erasmus+Program Guide. Available at: https://erasmus-plus.ec.europa.eu/programme-guide/erasmusplus-programme-guide.

Towards a European research area. Available at: https://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=COM:2000:0006:FIN:EN:PDF

European research area (ERA). Available at: https://ec.europa.eu/info/research-and-innovation/strategy/era_en

Lukianov, D., Kolesnikov, O., Dmitrenko, K. & Gogunskii, V. (2017). Analysis of the structural models of competencies in project management. Technology Audit and Production Reserves, 2(2(34), 4–11. DOI: 10.15587/2312-8372.2017.100393

A Guide to the Project Management Body of Knowledge (PMBOK® Guide). (2016). Project Management Institute, 618. Available at: https://pdfroom.com/books/a-guide-to-the-project-management-body-of-knowledge-pmbok-guide/Zavd9vZOgKD

Cartwright, C. & Yinger, M. (2007). Project management competency development framework–second edition. Paper presented at PMI® Global Congress 2007–EMEA, Budapest, Hungary. Newtown Square, PA: Project Management Institute.

Kononenko, I. & Sushko, H. (2021). Method of the IT-project team creation based on maximizing it’s competencies. Bulletin of the National Technical University "KhPI". Series: Strategic management, portfolio, program and project management, 1(3), 9–15. DOI: 10.20998/2413-3000.2021.3.2

Pollack, J. & Matous, P. (2019). Testing the impact of targeted team building on project team communication using social network analysis. International Journal of Project Management, 37(3), 473-484. DOI: 10.1016/j.ijproman.2019.02.005

Fu, F., Hauert, C., Nowak, M. A. & Wang, L. (2008). Reputation-based partner choice promotes cooperation in social networks. Physical Review, 78, 026117. DOI: 10.1103/PhysRevE.78.026117

Xu, H., Kuchansky, A., Gladka, M. (2021). Devising an individually oriented method for selection of scientific activity subjects for implementing scientific projects based on scientometric analysis. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 6 (3 (114)), 93–100. DOI: 10.15587/1729-4061.2021.248040

Bushuyev, D., Bushuieva, V., Kozyr, B. & Ugay, A. (2020). Erosion of competencies of innovative digitalization projects. Scientific Journal of Astana IT University, 1, 70–83. DOI: 10.37943/AITU.2020.1.63658

Biloshchytskyi, A., Kuchansky, A., Andrashko, Y., Omirbayev, S., Mukhatayev, A., Faizullin, A. & Toxanov, S. (2021). Development of the Set Models and a Method to form Information Spaces of Scientific Activity Subjects for the Steady Development of Higher Education Establishments. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 3, 6–14. DOI: 10.15587/1729-4061.2021.233655

Gladka, M., Kravchenko, O. Hladkyi, Y., & Borashova, S. (2021). Qualification and appointment of staff for project work in implementing IT systems under conditions of uncertainty. 2021 IEEE International Conference on Smart Information Systems and Technologies, 1-6. DOI: 10.1109/SIST50301.2021.9465897

Matyushenko, I., Danova, M., Feoktystova, O. & Melnyk, R. (2019). Formation of Teams of Performers of Projects at Innovative Enterprises within the Framework of the Industry 4.0 Concept. International Journal of Supply Chain Management, 8(4), 962–969.

Biloshchytskyi, A., Biloshchytska, S., Kuchansky, A., Bielova, O. & Andrashko, Y. (2018). Infocommunication system of scientific activity management on the basis of project-vector methodology. 14th International Conference on Advanced Trends in Radioelectronics, Telecommunications and Computer Engineering, TCSET 2018 – Proceedings, 2018-April, pp. 200-203. DOI: 10.1109/TCSET.2018.8336186

Biloshchytskyi, A., Kuchansky, A., Paliy, S., Biloshchytska, S., Bronin, S., Andrashko, Y., Shabala, Y. & Vatskel, V. (2018). Development of technical component of the methodology for projectvector management of educational environments. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2 (2-92), pp. 4–13. DOI: 10.15587/1729-4061.2018.126301.

Kuchansky, A., Biloshchytskyi, A., Andrashko, Y. & Wang, Yingxing (2022). Devising A Competence Method To Build Information Spaces For Executors of Educational Projects in a Dynamic Environment. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 1 (3 (115)), 66–73, 2022, doi: https://doi.org/10.15587/1729-4061.2022.253043

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-23

Як цитувати

Ван, Ї. (2022). Метод формування інформаційних компетентнісних просторів виконавців освітніх проєктів. Управління розвитком складних систем, (52), 66–72. https://doi.org/10.32347/2412-9933.2022.52.66-72

Номер

Розділ

ІНФОРМАТИЗАЦІЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ