Взаємодія людина – комп’ютер у середовищі віртуальної реальності для навчальних та ділових цілей

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32347/2412-9933.2024.57.112-117

Ключові слова:

віртуальна реальність (VR), взаємодія людина – комп’ютер (HCI), інтерфейс користувача (UI), досвід користувача (UX)

Анотація

Розглянуто інтеграцію взаємодії людини з комп’ютером (HCI) у середовищі віртуальної реальності (VR) з акцентом на його застосування в освітніх і бізнес-сферах. Він досліджує трансформаційний потенціал VR у покращенні дизайну інтерфейсу користувача, оптимізації взаємодії з користувачем та інтеграції передових технологій, таких як обробка природної мови та розпізнавання жестів. Дослідження підкреслює ефективність VR у покращенні результатів навчання та операційної ефективності, демонструючи значний прогрес у захоплюючій та інтуїтивно зрозумілій взаємодії у віртуальних середовищах. Дослідження підкреслює критичну роль дизайну, орієнтованого на користувача, у системах віртуальної реальності і вплив інтеграції технологій обробки природної мови і розпізнавання жестів у створенні більш природної та інтуїтивно зрозумілої взаємодії користувача. Завдяки всебічному аналізу і тематичним дослідженням у статті представлено останні розробки в технології VR та її застосування, запропоновано розуміння майбутнього захоплюючого цифрового середовища в освіті та бізнес-секторах.

Біографія автора

Tao Лі, Київський національний університет будівництва і архітектури, Київ

Аспірант кафедри інформаційних технологій

Посилання

Argelaguet, F., Ducoffe, M., Lécuyer, A., & Gribonval, R. (2017). Spatial and rotation invariant 3D gesture recognition based on sparse representation. 2017 IEEE Symposium on 3D User Interfaces (3DUI), 158–167. DOI: https://doi.org/10.1109/3DUI.2017.7893333.

Bhardwaj, L. (2023). Retail Optimization. International Journal for Research in Applied Science and Engineering Technology. 11(11), 2488–2494. DOI: https://doi.org/10.22214/ijraset.2023.57068.

Chen, Z., & Zhong, J. (2024). The Logic and Mechanism of VR Marketing: Market Shaping in the Perspective of Virtual Reality. Lecture Notes in Education Psychology and Public Media. 41, 16–22. DOI: https://doi.org/10.54254/2753-7048%2F41%2F20240645.

Chu, Z., Wang, J., Jiang, X., Liu, C., & Li, L. (2022). MIND-VR: A Utility Approach of Human-Computer Interaction in Virtual Space based on Autonomous Consciousness. 2022 International Conference on Virtual Reality, Human -Computer Interaction and Artificial Intelligence (VRHCIAI), 134–138. DOI: https://doi.org/10.1109/VRHCIAI57205.2022.00030.

Dolhopolov, S., Honcharenko, T., Dolhopolova, S.A., Riabchun, O., Delembovskyi, M., & Omelianenko, O. (2022). Use of Artificial Intelligence Systems for Determining the Career Guidance of Future University Student. 2022 International Conference on Smart Information Systems and Technologies (SIST), 1–6. DOI: https://doi.org/10.1109/SIST54437.2022.9945752.

Hudák, M., Sobota, B., & Korečko, Š. (2018). Gesture Control for Cognitive Training Based on VR Technologies. 2018 16th International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications (ICETA), 209–214. DOI: https://doi.org/10.1109/ICETA.2018.8572028.

Liu, Y. (2023). Design of human-computer interaction system based on virtual reality and its application in the dissemination of study lodge culture. 2023 4th International Conference on Intelligent Design (ICID), 251–256. DOI: https://doi.org/10.1109/ICID60307.2023.10396826.

Ryzhakova, G., Malykhina, O., Pokolenko, V., Rubtsova, O., Homenko, O., Nesterenko, I., & Honcharenko, T. (2022). Construction Project Management with Digital Twin Information System. International Journal of Emerging Technology and Advanced Engineering. 12(10), 19–28. DOI: https://doi.org/10.46338/ijetae1022_03.

Sabbella, S. R., Kaszuba, S., Leotta, F., & Nardi, D. (2023). Virtual Reality Applications for Enhancing Human-Robot Interaction: A Gesture Recognition Perspective. Proceedings of the 23rd ACM International Conference on Intelligent Virtual Agents. 58, 1–4. DOI: https://doi.org/10.1145/3570945.3607333.

Schioppo, J., Meyer, Z., Fabiano, D., & Canavan, S.J. (2019). Sign Language Recognition: Learning American Sign Language in a Virtual Environment. Extended Abstracts of the 2019 CHI Conference on Human Factors in Computing Systems. LBW1422, 1–6. DOI: https://doi.org/10.1145/3290607.3313025.

Shao, X., Wei, X., & Liu, S. (2019). Research On Aircraft Virtual Assembly Technology Based on Gesture Recognition. 2019 IEEE 1st International Conference on Civil Aviation Safety and Information Technology (ICCASIT), 147–150. DOI: https://doi.org/10.1109/iccasit48058.2019.8973210.

Shen, S. (2023). Application and Implementation Methods of VR Technology in Higher Education Mechanical Manufacturing Programs. 2023 International Conference on Educational Knowledge and Informatization (EKI), 48–51. DOI: https://doi.org/10.1109/eki61071.2023.00018.

Simmons, S., Clark, K., Tavakkoli, A., & Loffredo, D. (2018). Sensory Fusion and Intent Recognition for Accurate Gesture Recognition in Virtual Environments. International Symposium on Visual Computing. 11241, 237–248. DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-030-03801-4_22.

Smagur, A., & Nowak, K.E. (2017). User interface in interactive virtual environment based on real location. Acta Innovations, 25, 29–37.

Tang, J., Gong, M., Jiang, S., Dong, Y., & Gao, T. (2024). Multimodal human-computer interaction for virtual reality. Applied and Computational Engineering. 42, 201–207. DOI: https://doi.org/10.54254/2755-2721/42/20230778.

Tao, L. (2023). Evaluating the Effectiveness of VR Simulations in Business Process Formation. Management of Development of Complex Systems. 56, 97–104. DOI: https://doi.org/10.32347/2412-9933.2023.56.97-104.

Vaitkevičius, A., Taroza, M., Blažauskas, T., Damaševičius, R., Maskeliūnas, R., & Woźniak, M. (2019). Recognition of American Sign Language Gestures in a Virtual Reality Using Leap Motion. Applied Sciences. 9(3), 1–16. DOI: https://doi.org/10.3390/APP9030445.

Yan, Y., Chen, M., & Cao, X. (2018). Research on 3D gesture recognition in virtual maintenance. International Conference on Critical Infrastructure Protection, 58–61. DOI: https://doi.org/10.1145/3290420.3290423.

Yang, T., White, M., Lipson-Smith, R., Shannon, M.M., & Latifi, M. (2024). Design Decision Support for Healthcare Architecture: A VR-Integrated Approach for Measuring User Perception. Buildings. 14(3), 1–23. DOI: https://doi.org/10.3390/buildings14030797.

Zhang, F. (2020). Human–Computer Interactive Gesture Feature Capture and Recognition in Virtual Reality. Ergonomics in Design: The Quarterly of Human Factors Applications. 29(2), 19–25. DOI: https://doi.org/10.1177/1064804620924133.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-03-29

Як цитувати

Лі T. (2024). Взаємодія людина – комп’ютер у середовищі віртуальної реальності для навчальних та ділових цілей. Управління розвитком складних систем, (57), 112–117. https://doi.org/10.32347/2412-9933.2024.57.112-117

Номер

Розділ

ІНФОРМАТИЗАЦІЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ