Інфо-комунікаційна система електронного оцінювання спеціальних здібностей підлітків
DOI:
https://doi.org/10.32347/2412-9933.2024.58.139-145Ключові слова:
архітектура системи, мікросервіс, резервне копіювання даних, фонові завдання, фреймворк, система черги повідомленьАнотація
Фокус цього дослідження спрямовано на профорієнтаційний супровід підлітків. Показано, що наразі існують різні методи і засоби підтримки рішення підлітка щодо вибору майбутньої професії, але переважна більшість з них або довготривалі, або супроводжуються ризиками халатного відношення до процесу проведення профорієнтації саме з боку підлітків через нерозуміння чи втрату інтересу до самого процесу. Саме тому ця робота є продовженням досліджень, спрямованих на розроблення інформаційно-комунікаційних систем, що використовують ігрові технології для того, щоб привертати увагу підлітка під час виконання професійно-орієнтованих завдань для самооцінки власних спеціальних здібностей. У пропонованій роботі на основі доступного апаратного і програмного забезпечення побудовано архітектуру системи електронного оцінювання спеціальних здібностей підлітків і розглянуто технології, які можуть бути використані при побудові інфо-комунікаційної системи. Головна ідея полягає в тому, щоб побудувати мікросервісну архітектуру, яка має потенціал до розширення і змогу зберігати копії даних у хмарному сховищі. Запропоновано використовувати такі технології, як: Kafka, Celery, Redis, PostgreSQL, AWS S3 Storage, FastAPI. Описано приклади визначення фінального висновку системи з рекомендацією щодо професії. Показано приклад роботи системи з боку користувача з використанням гри.
Посилання
https://pure.coventry.ac.uk/ws/portalfiles/portal/11918037/chapter100comb.pdf
“Gamefication of Youth’s Career Guidance Self-Identification” 2022 IEEE Smart Information Systems and Technologies (SIST), 28-30 April, 2022, Nur-Sultan, Kazakhstan.
Career guidance test battery "Magellano University". URL: https://magellano.com.ua/method/.
https://leapscholar.com/blog/sat-reasoning-test-everything-you-need-to-know/.
https://osvita.diia.gov.ua/en/prof-orientation-quiz.
https://www.geeksforgeeks.org/monolithic-vs-microservices-architecture/.
https://www.redhat.com/en/topics/api/what-is-a-rest-api.
https://careerfoundry.com/en/blog/web-development/django-framework-guide/.
https://www.upsolver.com/blog/kafka-versus-rabbitmq-architecture-performance-use-case
https://data-flair.training/blogs/advantages-and-disadvantages-of-kafka
https://developer.mozilla.org/en-US/docs/Web/API/WebSockets_API
https://redis.com/nosql/key-value-databases/
https://redis.io/docs/interact/pubsub/
https://fastapi.tiangolo.com/tutorial/background-tasks/
https://docs.celeryq.dev/en/stable/getting-started/backends-and-brokers/index.html
https://airbyte.com/data-engineering-resources/s3-gcs-and-azure-blob-storage-compared
https://aloa.co/blog/relational-vs-non-relational-database-pros-cons
https://www.journey2050.com/about-us/.
“Information technology of adolescents` professional self-identification” 3rd International Workshop on Intelligent Information Technologies & Systems of Information Security (IntelITSIS-2022) Khmelnytskyi, Ukraine, May 25 – 27, 2022.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Микита Поляков , Богдан Єременко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.