Інфо-комунікаційна система електронного оцінювання спеціальних здібностей підлітків

Автор(и)

  • Микита Поляков Київський національний університет будівництва і архітектури, Київ, Україна https://orcid.org/0000-0002-5061-4866
  • Богдан Єременко Київський національний університет ім. Тараса Шевченка, Київ, Україна https://orcid.org/0000-0002-3734-0813

DOI:

https://doi.org/10.32347/2412-9933.2024.58.139-145

Ключові слова:

архітектура системи, мікросервіс, резервне копіювання даних, фонові завдання, фреймворк, система черги повідомлень

Анотація

Фокус цього дослідження спрямовано на профорієнтаційний супровід підлітків. Показано, що наразі існують різні методи і засоби підтримки рішення підлітка щодо вибору майбутньої професії, але переважна більшість з них або довготривалі, або супроводжуються ризиками халатного відношення до процесу проведення профорієнтації саме з боку підлітків через нерозуміння чи втрату інтересу до самого процесу. Саме тому ця робота є продовженням досліджень, спрямованих на розроблення інформаційно-комунікаційних систем, що використовують ігрові технології для того, щоб привертати увагу підлітка під час виконання професійно-орієнтованих завдань для самооцінки власних спеціальних здібностей. У пропонованій роботі на основі доступного апаратного і програмного забезпечення побудовано архітектуру системи електронного оцінювання спеціальних здібностей підлітків і розглянуто технології, які можуть бути використані при побудові інфо-комунікаційної системи. Головна ідея полягає в тому, щоб побудувати мікросервісну архітектуру, яка має потенціал до розширення і змогу зберігати копії даних у хмарному сховищі. Запропоновано використовувати такі технології, як: Kafka, Celery, Redis, PostgreSQL, AWS S3 Storage, FastAPI. Описано приклади визначення фінального висновку системи з рекомендацією щодо професії. Показано приклад роботи системи з боку користувача з використанням гри.

Біографії авторів

Микита Поляков , Київський національний університет будівництва і архітектури, Київ

Аспірант кафедри інформаційних технологій проєктування та прикладної математики

Богдан Єременко , Київський національний університет ім. Тараса Шевченка, Київ

Кандидат технічних наук, доцент кафедри технологій управління

Посилання

https://pure.coventry.ac.uk/ws/portalfiles/portal/11918037/chapter100comb.pdf

“Gamefication of Youth’s Career Guidance Self-Identification” 2022 IEEE Smart Information Systems and Technologies (SIST), 28-30 April, 2022, Nur-Sultan, Kazakhstan.

Career guidance test battery "Magellano University". URL: https://magellano.com.ua/method/.

https://leapscholar.com/blog/sat-reasoning-test-everything-you-need-to-know/.

https://osvita.diia.gov.ua/en/prof-orientation-quiz.

https://www.geeksforgeeks.org/monolithic-vs-microservices-architecture/.

https://www.redhat.com/en/topics/api/what-is-a-rest-api.

https://careerfoundry.com/en/blog/web-development/django-framework-guide/.

https://medium.com/@tubelwj/comparison-of-flask-django-and-fastapi-advantages-disadvantages-and-use-cases-63e7c692382a.

https://www.upsolver.com/blog/kafka-versus-rabbitmq-architecture-performance-use-case

https://data-flair.training/blogs/advantages-and-disadvantages-of-kafka

https://developer.mozilla.org/en-US/docs/Web/API/WebSockets_API

https://redis.com/nosql/key-value-databases/

https://redis.io/docs/interact/pubsub/

https://fastapi.tiangolo.com/tutorial/background-tasks/

https://docs.celeryq.dev/en/stable/getting-started/backends-and-brokers/index.html

https://airbyte.com/data-engineering-resources/s3-gcs-and-azure-blob-storage-compared

https://aloa.co/blog/relational-vs-non-relational-database-pros-cons

https://www.journey2050.com/about-us/.

“Information technology of adolescents` professional self-identification” 3rd International Workshop on Intelligent Information Technologies & Systems of Information Security (IntelITSIS-2022) Khmelnytskyi, Ukraine, May 25 – 27, 2022.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-06-28

Як цитувати

Поляков , М. ., & Єременко , Б. . (2024). Інфо-комунікаційна система електронного оцінювання спеціальних здібностей підлітків. Управління розвитком складних систем, (58), 139–145. https://doi.org/10.32347/2412-9933.2024.58.139-145

Номер

Розділ

ТЕХНОЛОГІЇ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ