МЕТОД ПОШУКУ «ІДЕАЛЬНОГО СПІВРОЗМОВНИКА» ДЛЯ КОРИСТУВАЧІВ ІНФОРМАЦІЙНО-ОРГАНІЗАЦІЙНОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДГОТОВКИ ІНОЗЕМЦІВ

Автор(и)

  • С. В. Палій Kyiv National University of Construction and Architecture, Povitroflotskyj Avenue 31, Kyiv, Ukraine, 03680, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32347/2412-9933.2013.14.%25p

Анотація

Розглянуто передумови для розробки методу пошуку «ідеального співрозмовника» в межах проектування інформаційно-організаційного середовища доуніверситетської підготовки та соціальної адаптації іноземців. Запропоновано створення бази даних профілів користувачів, визначено перелік атрибутів і шляхи наповнення бази даних, наведено критерії пошуку користувачів у соціальних мережах.

Біографія автора

С. В. Палій, Kyiv National University of Construction and Architecture, Povitroflotskyj Avenue 31, Kyiv, Ukraine, 03680

Professor

Department of Computer Science foundations

Посилання

Палій С.В. Постановка задачі проектування системи дистанційної освіти для іноземних студентів // Вісник Східноукраїнського національного університету ім. В. Даля. Науковий журнал №6(136) Частина 1 – Луганськ: СНУ ім. В. Даля, 2009. – С. 309-312.

Палій С.В. Створення структурної моделі інформаційно-організаційного середовища підготовки та соціальної адаптації іноземних студентів // Управління розвитком складних систем. – 2011. – Вип. №8. –

С. 112 – 116.

Цюцюра С.В., Палій С.В. Формування інформаційно-організаційного середовища з використанням каліграфічного тренажера для довузівської підготовки іноземних громадян // Системи обробки інформації. – Харків, ХУПС, 2012. – Вип. №09(107). – С. 264 – 269.

Палій С.В. Соціальні мережі як засіб комунікації електронного навчання // Управління розвитком складних систем. – 2013. – Вип. №13. – С. 152 – 156.

Daniel Lemire, Anna Maclachlan, Slope One Predictors for Online Rating-Based Collaborative Filtering, In SIAM Data Mining (SDM'05), Newport Beach, California, April 21-23, 2005.

Hennig-Thurau, Thorsten, André Marchand, and Paul Marx. (2012), Can Automated Group Recommender Systems Help Consumers Make Better Choices? Journal of Marketing, 76 (5), 89-109.

Dietmar Jannach; Markus Zanker; Alexander Felfernig; Gerhard Friedrich. Recommender Systems: An Introduction – Cambridge University Press, New York,

– 352 P.

Глибовець М.М. Агенти для рекомендацій у колаборативних середовищах / Глибовець М.М., Гороховський С.С., Піка А.А. // Науковіпраці Миколаївського державного гуманітарного університетуім. Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія". – 2010. – Вип. 121, т. 134:Комп‘ютерні технології. – С. 142-151.

Білощицький А.О., Демченко, В.В. Розробка інтегрованих інформаційних засобів для забезпечення впровадження кредитно-модульної системи в сфері навчання // Східно-Європейський журнал передових технологій. – Х.: Українська державна академія залізничного транспорту, 2007. – С. 20-28.

Francesco Ricci, Lior Rokach, Bracha Shapira, Paul B. Kantor Recommender Systems Handbook – Springer,2011. – 875 P.

Vijayan Sugumaran. Application of Agentsand Intelligent Information Technologies. Idea Group Inc, 2007. – 377 P.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-04-13

Як цитувати

Палій, С. В. (2015). МЕТОД ПОШУКУ «ІДЕАЛЬНОГО СПІВРОЗМОВНИКА» ДЛЯ КОРИСТУВАЧІВ ІНФОРМАЦІЙНО-ОРГАНІЗАЦІЙНОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДГОТОВКИ ІНОЗЕМЦІВ. Управління розвитком складних систем, (14). https://doi.org/10.32347/2412-9933.2013.14.%p

Номер

Розділ

Статті