ОПТИМІЗАЦІЯ АКАДЕМІЧНИХ РЕСУРСІВ ВНЗ ЧЕРЕЗ П’ЯТИСЕКТОРНУ ВИРОБНИЧУ ЕТАЛОННУ, ІЄРАРХІЧНУ ДЕКОМПОЗИЦІЮ РЕСУРСНОГО СЕРЕДОВИЩА
DOI:
https://doi.org/10.32347/2412-9933.2012.11.91%20-%2099Анотація
Запропоновано процес формування інтегрованого управління через основні види ресурсів ВНЗ задіяних в проектному циклі, інструментарієм якого є економічний моніторинг і процес моделювання ресурсів, при якому передбачається використання оптимального методу управління ВНЗ.Посилання
Архипов А., Городецький А., Михайлов Б. «Экономическая безопасность: оценка, проблемы, способы обеспечения» //Вопросы экономики, 1994 - №12.
Бабенко Н. И., Бабичев С.А. Информационно-аналитическая система управления учебным процессом высшего учебного заведения // Материалы всеукраинской научно-методической конференции «Проблеми та зміст фундаментальної освіти сучасного інженера». – Харків: НТУ «ХПІ», 2004. – С. 58-60.
Бабенко Н. И., Бабичев С. А., Яблуновская Ю. А. Информационная система поддержки принятия решений при управлении учебным заведением //Материалы международной научной конференции «Интеллектуальные системы принятия решений и прикладные аспекты информационных технологий». – Евпатория, 2005. – С. 36-39.
Берман М. А., Семенов Л. К., Сулицкий В. Н. Математические модели и планирование образования. – М: Наука, 1972. – 110 с.
Месарович М., Мако Д., Такахара И. Теория иерархических многоуровневых систем.- М. Мир: 1985.-344 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 В. І. Жованик
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.