ОСОБЛИВОСТІ ПРОЕКТИЗАЦІЇ ЗОВНІШНІХ КОМУНІКАЦІЙ НА ПРИКЛАДІ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНИМИ ПРОЕКТАМИ
DOI:
https://doi.org/10.32347/2412-9933.2011.8.%25pАнотація
Розглянуто особливості проектизації зовнішніх комунікацій на прикладі управління рекламними проектами. Встановлено, що рекламну діяльність будь-якого підприємства з просування на ринок продукції необхідно розглядати як один з елементів системи проектного управління підприємством, що дозволяє розробити нові методи управління рекламними проектами.Посилання
Нивен П.Р. Сбалансированная Система Показателей: Шаг за шагом : максимальное повышение эффективности и закрепление полученных результатов / Пер. с англ. – Днепропетровск : Баланс Бизнес Букс, 2004. – с. 328.
Каплан Роберт С., Нортон Дейвид П. Стратегические карты. Трансформация нематериальных активов в материальные результаты / Пер. с англ. – М.: ЗАО «Олимп-Бизнес», 2005. – с. 512, ил.
Коваленко Н. В. Показниковий підхід до управління якістю в мультипроектному середовищі проектно-орієнтованих компаній / Н. В. Коваленко // Управління проектами та розвиток виробництва : зб. наук. пр. – Луганськ: Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2009. – № 1 (29).– С. 70–75.
Мазур И.И. Управление качеством: Учеб. пособие/ И.И. Мазур, В.Д. Шапиро; Под ред. И.И. Мазура. – М.:Высш. шк., 2003. – 334 с.
Андерсен Бьерн. Бизнес-процессы. Инструменты совершенствования / Пер. с англ. С.В. Ариничева/ Науч. ред. Ю.П. Адлер. – 3-е изд. – М.:РИА «Стандарты и качество», 2005. – 272 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Г. Г. Оборська
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.