Формування інформаційного середовища університету для дистанційної освіти

Автор(и)

  • А. Е. Колесников Київський національний університет будівництва і архітектури, Повітрофлотський пр. 31, м. Київ, Україна, 03680, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32347/2412-9933.2014.20.%25p

Анотація

Проаналізовано останні дослідження і публікації, що розглядають системи навчання як дисипативні системи, що розвиваються за біфуркаційними сценаріями. Розглянуто практичну необхідність застосування інформаційного середовища університету для вирішення завдань дистанційного навчання. Розроблено стратегію розвитку дистанційної освіти на основі ціннісного підходу.

Біографія автора

А. Е. Колесников, Київський національний університет будівництва і архітектури, Повітрофлотський пр. 31, м. Київ, Україна, 03680

Доктор технічних наук, професор

Кафедра основ інформатики

Посилання

Імплементація Закону України «Про вищу освіту». Вищі навчальні заклади [Електронний ресурс]. Режим доступу ‑ http://osvita.gov.ua/?cat=5 (22.09.2014).

Белощицкий, А. А. Управление проблемами в методологии проектно-векторного управления образовательными середами // Управління розвитком складних систем. – 2012. ‑ № 9. – С. 104 – 107.

Вайсман, В. O. Використання сучасних інформаційних технологій для формування компетенцій у професійній освіті / В. O. Вайсман, К. В. Колеснікова, В. М. Тонконогий // Шляхи реалізації кредитно-модульної системи : матеріали наук.-метод. семінару. – 2012. ‑ № 6. – С. 31 ‑ 33.

Колесникова, Е. В Оценка компетентности персонала сталеплавильной печи в проекте компьютерного тренажера / Е. В. Колесникова // Вост.-Европ. журнал передовых технологий. – 2013 –№ 5/1 (65). – С. 45–48.

Оборський, Г. О. Стандартизація і сертифікація процесів управління якістю освіти у вищому навчальному закладі / Г. О. Оборський, В. Д. Гогунський, О. С. Савельєва // Тр. Одес. политехн. ун-та. – 2011. ‑ № 1(35). – С. 251 – 255.

Колеснікова К. В. Концепція компетентнісного навчання / К. В. Колеснікова // Шляхи реалізації кредитно-модульної системи : матеріали наук.-метод. семінару. – 2013. – № 7. – С. 40 ‑ 47.

Палій, С. В. Створення структурної моделі інформаційно-організаційного середовища підготовки та соціальної адаптації іноземних студентів // Управління розвитком складних систем. – 2011. – № 8. – С. 111 – 115.

Лизунов, П. П. Проектно-векторное управление высшими учебными заведениями / П.П. Лизунов, А.А. Белощицкий, С.В. Белощицкая // Управління розвитком складних систем. – 2011. – № 6. – С. 135 – 139.

Тесля, Ю.М. Інформаційна технологія управління проектами на базі ERPP (enterprise resources planning in project) та APE (administrated projects of the enterprise) систем / Ю.М. Тесля, А.О. Білощицький, Н.Ю. Тесля // Управління розвитком складних систем. – 2010. ‑ № 1. – С. 16 ‑ 20.

Федусенко, О. В. Розробка загальної концептуальної моделі дистанційного розгалуженого курсу / О. В. Федусенко, О. О. Рафальська // Управління розвитком складних систем. – 2011. ‑ № 8. – С. 92 – 95.

Полотай, О. І. Напрями вдосконалення управління проектами запровадження дистанційного навчання у вищому навчальному закладі / О. І. Полотай // Управління розвитком складних систем. – 2012. ‑ № 13. – С. 40 – 44.

Тертышная, Т. И. Автоматизированная система контроля знаний / Т. И. Тертышная, Е. В. Колесникова, В. Д. Гогунский // Тр. Одес. политехн. ун-та. — 2001.— Вып. 1 (13). — С. 125 – 128.

ISO/DIS 29990:2010. Learning services for non-formal education and training – Basic requirements for service providers. — ISO : ISO/TK 232, 2009. — 15 p.

Полат, Е. С. Современные педагогические и информационные технологии в системе образования : учеб. пособие для студ. высш. учеб. заведений / Е. С. Полат, М. Ю. Бухаркин. – Изд. 2-е, стер. – М. : Академия, 2008.

Колесникова, Е. В. Моделирование слабо структурированных систем проектного управления / Е.В. Колесникова // Тр. Одес. политехн. ун-та. – 2013. – № 3 (42). – С. 127 – 131.

Рейтинг лучших университетов мира по версии QS [Электронный ресурс] – Режим доступа: http://gtmarket.ru/ratings/qs-world-university-rankings/info (23.09.2014).

Креативные технологии управления проектами и программами : Монография / [С. Д. Бушуев, Н. С. Бушуева,

И. А. Бабаев и др.] – К. : Саммит-Книга, 2010. – 768 с.

Колесникова, Е. В. Матричная диаграмма и «сильная связность» индикаторов ценности в проектах / Е.В. Колесникова, Т. М. Олех // Электротехнические и компьютерные системы. — 2012. ‑ № 7(83). — С. 148 – 153.

Колеснікова, К. В. Аналіз структурної моделі компетенцій з управління проектами національного стандарту України / К. В. Колеснікова, Д. В. Лук’янов // Управління розвитком складних систем. ‑ 2013. – №13. – С. 19 – 27.

Ткачук, С. В. Концепція та модель профілювання створюваної цінності у вищому навчальному закладі /

С. В. Ткачук, В. Д. Гогунський // Шляхи реалізації кредитно-модульної системи : матеріали наук.-метод. семінару. – 2011. ‑ № 5. – С. 88 – 93.

Оборский, Г. А. Актуальность дистанционного обучения / Г.А. Оборский, А.Е. Колесников, В.А. Граменицкий // Шляхи реалізації кредитно-модульної системи: матеріали наук.- метод. семінару. – 2011. ‑ № 7. – С. 3 – 8.

Белощицкий, А. А. Определение близости векторов в проектно-векторном пространстве образовательных сред / А. А. Белощицкий, С. В. Белощицкая, С. В. Бронин // Управління розвитком складних систем.‑ 2014. – № 17. – С. 132 – 139.

Bushuyev, S. D. Entropy measurement as a project control tool / S. D. Bushuyev, S. V. Sochnev // International Journal of Project Management. – 1999. – Т. 17. – №. 6. – С. 343 – 350.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-03-01

Як цитувати

Колесников, А. Е. (2015). Формування інформаційного середовища університету для дистанційної освіти. Управління розвитком складних систем, (20). https://doi.org/10.32347/2412-9933.2014.20.%p

Номер

Розділ

Статті