Математична модель планування та моніторингу обсягів навчальної роботи викладачів і студентів вищих навчальних закладів

Автор(и)

  • В. А. Баженов Kyiv National University of Construction and Architecture, Povitroflotskyj Avenue 31, Kyiv, Ukraine, 03680, Ukraine
  • П. П. Лізунов
  • А. О. Білощицький
  • С. В. Білощицька

DOI:

https://doi.org/10.32347/2412-9933.2014.20.%25p

Анотація

Запропоновано застосування методології структурного аналізу SADT. Розроблена модель інформаційних компонентів процесів планування і моніторингу обсягів навчальної роботи. Розроблено методи розрахунку навчального навантаження студентів і викладачів ВНЗ 3-4 рівня акредитації. Запропоновано математичну модель функціональних компонентів процесів планування і моніторингу обсягів навчальної роботи.

Біографія автора

В. А. Баженов, Kyiv National University of Construction and Architecture, Povitroflotskyj Avenue 31, Kyiv, Ukraine, 03680

Professor

Department of Computer Science foundations

Посилання

Биков В.Ю. Моделі організаційних систем відкритої освіти: Монографія.- К. : Атака, 2009. – 684 с.

Камінський О.Е. Нові інформаційні технології в управлінні багатофункціональними об’єктами (на практиці системи управління вищими навчальними закладами). – К. : Київський національний економічний інститут, 1997. – 184 с.

Лізунов П.П., Білощицький А.О. Моделі та засоби формування комплексного інформаційно-освітнього середовища навчального закладу // Системи обробки інформації. – Х. : ХУ ПС, 2007. – Вип. 5(63). – С. 2-7.

Ямпольский В.З., Чуликов И.Л. Автоматизация управления высшей школой. – Воронеж : Изд-во Воронежского университета, 1987. – 267с.

Белощицкий А.О., Лизунов П.П., Мыснык Л.Д., Тесля Ю.Н. Информационные технології в управлении научно-образовательным процессом высшего учебного заведения // Вісник Східноукраїнського національного університету ім. В. Даля. Науковий журнал №8(126) Частина 1 – Луганськ : СНУ ім. В. Даля, 2008. – С.287-29.

Білощицький А.О., Демченко В.В. Розробка інтегрованих інформаційних засобів для забезпечення впровадження кредитно-модульної системи в сфері навчання // Східно-Європейський журнал передових технологій. Українська державна академія залізничного транспорту. Технологічний центр. – Харків. – 2007. – С. 20–28.

Белощицкий А. А. Структура методологии проектно-векторного управления образовательными средами /

А. А. Белощицкий // Управління розвитком складних систем : зб. наук. пр. – К. : КНУБА, 2011. – Вип. 7. – С. 121–125.

Тесля.Ю.Н., Мисник Л.Д., Тесля Є.Ю., Придворна О.А. Інформаційна технологія автоматизованого навчання та контролю знань, як елемент системи управління учбовим процесом // Вісник ВПІ, 2000. – С. 96-99.

Щербина О.А. Використання web-платформи дистанційного навчання для комп’ютерного тестування та інформаційної підтримки навчального процесу // Нові технології навчання: Наук.-метод. зб. Спец. випуск / Кол. авт. К. : Ін-т інноваційних технологій і змісту освіти, 2006. – С. 124-127.

Поліщук В.Т. Дослідження нормативів та управління розрахунками навчального навантаження у вищому закладі освіти / В. Поліщук, Ю. Тесля, Ю. Триус, К. Левківський // Вища шк. – 2006. – №1. – С. 35-52.

Вища освіта України і Болонський процес: Навчальний посібник / За редакцією В.Г Кременя. Авторський колектив: М.Ф. Степко, Я.Я. Болюбаш, В.Д. Шинкарук, В.В. Грубінко, І.І. Бабин. – Тернопіль: Навчальна книга -Богдан, 2004. – 384 с.

Тимчасове положення про організацію навчального процесу в кредитно-модульній системі підготовки фахівців. Затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 201.2004 р. № 48 “Про проведення педагогічного експерименту з кредитно-модульної системи організації навчального процесу”.

Наказ Міністерства освіти і науки України від 20.10.2004 р. № 812 “Про особливості впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу”.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-03-01

Як цитувати

Баженов, В. А., Лізунов, П. П., Білощицький, А. О., & Білощицька, С. В. (2015). Математична модель планування та моніторингу обсягів навчальної роботи викладачів і студентів вищих навчальних закладів. Управління розвитком складних систем, (20). https://doi.org/10.32347/2412-9933.2014.20.%p

Номер

Розділ

Статті