Математична модель планування та моніторингу обсягів навчальної роботи викладачів і студентів вищих навчальних закладів
DOI:
https://doi.org/10.32347/2412-9933.2014.20.%25pАнотація
Запропоновано застосування методології структурного аналізу SADT. Розроблена модель інформаційних компонентів процесів планування і моніторингу обсягів навчальної роботи. Розроблено методи розрахунку навчального навантаження студентів і викладачів ВНЗ 3-4 рівня акредитації. Запропоновано математичну модель функціональних компонентів процесів планування і моніторингу обсягів навчальної роботи.Посилання
Биков В.Ю. Моделі організаційних систем відкритої освіти: Монографія.- К. : Атака, 2009. – 684 с.
Камінський О.Е. Нові інформаційні технології в управлінні багатофункціональними об’єктами (на практиці системи управління вищими навчальними закладами). – К. : Київський національний економічний інститут, 1997. – 184 с.
Лізунов П.П., Білощицький А.О. Моделі та засоби формування комплексного інформаційно-освітнього середовища навчального закладу // Системи обробки інформації. – Х. : ХУ ПС, 2007. – Вип. 5(63). – С. 2-7.
Ямпольский В.З., Чуликов И.Л. Автоматизация управления высшей школой. – Воронеж : Изд-во Воронежского университета, 1987. – 267с.
Белощицкий А.О., Лизунов П.П., Мыснык Л.Д., Тесля Ю.Н. Информационные технології в управлении научно-образовательным процессом высшего учебного заведения // Вісник Східноукраїнського національного університету ім. В. Даля. Науковий журнал №8(126) Частина 1 – Луганськ : СНУ ім. В. Даля, 2008. – С.287-29.
Білощицький А.О., Демченко В.В. Розробка інтегрованих інформаційних засобів для забезпечення впровадження кредитно-модульної системи в сфері навчання // Східно-Європейський журнал передових технологій. Українська державна академія залізничного транспорту. Технологічний центр. – Харків. – 2007. – С. 20–28.
Белощицкий А. А. Структура методологии проектно-векторного управления образовательными средами /
А. А. Белощицкий // Управління розвитком складних систем : зб. наук. пр. – К. : КНУБА, 2011. – Вип. 7. – С. 121–125.
Тесля.Ю.Н., Мисник Л.Д., Тесля Є.Ю., Придворна О.А. Інформаційна технологія автоматизованого навчання та контролю знань, як елемент системи управління учбовим процесом // Вісник ВПІ, 2000. – С. 96-99.
Щербина О.А. Використання web-платформи дистанційного навчання для комп’ютерного тестування та інформаційної підтримки навчального процесу // Нові технології навчання: Наук.-метод. зб. Спец. випуск / Кол. авт. К. : Ін-т інноваційних технологій і змісту освіти, 2006. – С. 124-127.
Поліщук В.Т. Дослідження нормативів та управління розрахунками навчального навантаження у вищому закладі освіти / В. Поліщук, Ю. Тесля, Ю. Триус, К. Левківський // Вища шк. – 2006. – №1. – С. 35-52.
Вища освіта України і Болонський процес: Навчальний посібник / За редакцією В.Г Кременя. Авторський колектив: М.Ф. Степко, Я.Я. Болюбаш, В.Д. Шинкарук, В.В. Грубінко, І.І. Бабин. – Тернопіль: Навчальна книга -Богдан, 2004. – 384 с.
Тимчасове положення про організацію навчального процесу в кредитно-модульній системі підготовки фахівців. Затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 201.2004 р. № 48 “Про проведення педагогічного експерименту з кредитно-модульної системи організації навчального процесу”.
Наказ Міністерства освіти і науки України від 20.10.2004 р. № 812 “Про особливості впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу”.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 В. А. Баженов, П. П. Лізунов, А. О. Білощицький, С. В. Білощицька
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.