ПОШУК ОПТИМАЛЬНОГО РОЗПОДІЛУ МАРКЕТОЛОГІВ ДЛЯ ДІЯЛЬНОСТІ В ОНЛАЙН-СПІЛЬНОТАХ
DOI:
https://doi.org/10.32347/2412-9933.2013.16.%25pАнотація
Розглянуто проблему ефективної організації маркетингової діяльності представників підприємства у віртуальних спільнотах. Для пошуку оптимального розподілу маркетологів між сайтами онлайн-спільнот запропоновано використовувати апарат теорії координації.Посилання
Вебер Л. Эффективный маркетинг в Интернете. Социальные сети, блоги, Twitter и другие инструменты продвижения в Сети [Текст] / Вебер Л. – М.: Манн, Иванов и Фербер. 2010. – 320 с.
Ших К. Эра Facebook. Как использовать возможности социальных сетей для развития вашего бизнеса [Текст] / К. Ших – М.: Манн, Иванов и Фербер. 2010. – 304 с.
Скотт Д.М. Новые правила маркетинга и PR. Как использовать социальные сети, блоги, подкасты и вирусный маркетинг для непосредственного контакта с покупателем [Текст] / Скотт Д.М – М.: Альпина Паблишер. 2013. – 352 с.
Пелещишин О.П. Оптимізація затрат підприємства на маркетинг в онлайн-спільнотах [Текст] / О. П. Пелещишин // Східно-Європейський журнал передових технологій. 2013. – № 3/2 (63) 2013. – С. 53-56.
Пелещишин О. П. Аналіз та протидія загрозам маркетинговій позиції підприємства в онлайн-спільнотах [Текст] / Пелещиши О.П // Захист інформації. Національний авіаційний університет. – Київ, 2013. – №3. – С. 217-224.
Месарович М. Теория многоуровневих иерахических систем [Текст] / Месарович М., Мако Д., Такахара Я – М.: Мир., 1973. – 344 с.
Алиев Р.А. Методы и алгоритмы координации в промышленных системах управления [Текст] / Алиев Р.А., Либерзон М.И. – М.: Радио и связь. 1987. – 208 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 О. П. Пелещишин
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.