ПОШУК ОПТИМАЛЬНОГО РОЗПОДІЛУ МАРКЕТОЛОГІВ ДЛЯ ДІЯЛЬНОСТІ В ОНЛАЙН-СПІЛЬНОТАХ

Автор(и)

  • О. П. Пелещишин Kyiv National University of Construction and Architecture, Povitroflotskyj Avenue 31, Kyiv, Ukraine, 03680, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32347/2412-9933.2013.16.%25p

Анотація

Розглянуто проблему ефективної організації маркетингової діяльності представників підприємства у віртуальних спільнотах. Для пошуку оптимального розподілу маркетологів між сайтами онлайн-спільнот запропоновано використовувати апарат теорії координації.

Біографія автора

О. П. Пелещишин, Kyiv National University of Construction and Architecture, Povitroflotskyj Avenue 31, Kyiv, Ukraine, 03680

Professor

Department of Computer Science foundations

Посилання

Вебер Л. Эффективный маркетинг в Интернете. Социальные сети, блоги, Twitter и другие инструменты продвижения в Сети [Текст] / Вебер Л. – М.: Манн, Иванов и Фербер. 2010. – 320 с.

Ших К. Эра Facebook. Как использовать возможности социальных сетей для развития вашего бизнеса [Текст] / К. Ших – М.: Манн, Иванов и Фербер. 2010. – 304 с.

Скотт Д.М. Новые правила маркетинга и PR. Как использовать социальные сети, блоги, подкасты и вирусный маркетинг для непосредственного контакта с покупателем [Текст] / Скотт Д.М – М.: Альпина Паблишер. 2013. – 352 с.

Пелещишин О.П. Оптимізація затрат підприємства на маркетинг в онлайн-спільнотах [Текст] / О. П. Пелещишин // Східно-Європейський журнал передових технологій. 2013. – № 3/2 (63) 2013. – С. 53-56.

Пелещишин О. П. Аналіз та протидія загрозам маркетинговій позиції підприємства в онлайн-спільнотах [Текст] / Пелещиши О.П // Захист інформації. Національний авіаційний університет. – Київ, 2013. – №3. – С. 217-224.

Месарович М. Теория многоуровневих иерахических систем [Текст] / Месарович М., Мако Д., Такахара Я – М.: Мир., 1973. – 344 с.

Алиев Р.А. Методы и алгоритмы координации в промышленных системах управления [Текст] / Алиев Р.А., Либерзон М.И. – М.: Радио и связь. 1987. – 208 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-03-10

Як цитувати

Пелещишин, О. П. (2015). ПОШУК ОПТИМАЛЬНОГО РОЗПОДІЛУ МАРКЕТОЛОГІВ ДЛЯ ДІЯЛЬНОСТІ В ОНЛАЙН-СПІЛЬНОТАХ. Управління розвитком складних систем, (16). https://doi.org/10.32347/2412-9933.2013.16.%p

Номер

Розділ

Статті