РОЗРОБКА МЕТОДУ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ПОРТФЕЛЯ ПРОЕКТІВ РОЗВИТКУ ТОРГОВИХ МЕРЕЖ
DOI:
https://doi.org/10.32347/2412-9933.2012.10.%25pАнотація
Охарактеризовано особливості розвитку торгових мереж. Проаналізовано наявні методи оцінки розвитку торгових мереж. Запропоновано проектний підхід до оцінки розвитку торгових мереж. Розроблено метод оцінки ефективності портфеля проектів розвитку торгових мереж.Посилання
Баранов И.Н. Оценка деятельности организаций: оход Р.Каплана и Д.Нортона // Российский журнал менеджмента. 2004. – 2 (3). – С. 63 — 70.
Волков Д.Л. Управление ценностью: показатели и модели оценки // Российский журнал менеджмента, 2005.- 3 (4)- С. 67 — 76.
Каплан Р., Нортон Д. Сбалансированная система показателей, определяющих эффективность работы организации // Российский журнал менеджмента, 2004. - 2 (3). – С. 54.
Валдайцев С.В., Оценка бизнеса и управление стоимостью предприятия: Учеб.пособие для вузов. – М: ЮНИТИ-ДАНА, 2001. – 720 с.
Бухвалов А.В., Волков Д.Л. Фундаментальная ценность собственного капитала: использование в управлении компанией. Научные доклады НИИ менеджмента СпбГУ № R1-2005. СПб.: НИИ менеджмента СпбГУ, 2005.
Шарп У., Александер Г., Бейли Дж. Инвестиции: Пер. с англ.- М.: ИНФРА-М, 2001. – ІІ, 1028 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 М. І. Гиба

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.