МАРКЕТИНГОВІ ПЕРЕДУМОВИ ПРОЕКТУВАННЯ ПЕРЕВЕЗЕНЬ ВІТЧИЗНЯНИМ МОРСЬКИМ ТРАНСПОРТОМ

Автор(и)

  • І. П. Покотилов Kyiv National University of Construction and Architecture, Povitroflotskyj Avenue 31, Kyiv, Ukraine, 03680, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32347/2412-9933.2011.6.%25p

Анотація

Розглянуто основні зовнішні і внутрішні фактори, які визначають передумови реалізації ефективних проектів перевезень національним морським транспортом. Запропоновано методи і напрямки маркетингового аналізу проектів послуг перевезення.

Біографія автора

І. П. Покотилов, Kyiv National University of Construction and Architecture, Povitroflotskyj Avenue 31, Kyiv, Ukraine, 03680

Professor

Department of Computer Science foundations

Посилання

Богоявленська Ю. Проектний аналіз: Навчальний посібник Ю.Богоявленська. – К.: Кондор, 2004. – 336 с.

Всё о торговом флоте Украины. 2008. Справочник. – Одесса: Порты Украины, 2008. – 188 с.

Бєлова Н.М. Порівняльний аналіз проектів стратегій судноплавної компанії//www.nbuv.gov.ua

Проектный анализ: теоретические основы оценки проектов на морском транспорте /под ред. Лапкиной И.А. Учебное пособие. - Одесса: Феникс, 2008. – 416 с.

http://www.galinov.ru

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-08-28

Як цитувати

Покотилов, І. П. (2015). МАРКЕТИНГОВІ ПЕРЕДУМОВИ ПРОЕКТУВАННЯ ПЕРЕВЕЗЕНЬ ВІТЧИЗНЯНИМ МОРСЬКИМ ТРАНСПОРТОМ. Управління розвитком складних систем, (6). https://doi.org/10.32347/2412-9933.2011.6.%p

Номер

Розділ

Статті