МАРКЕТИНГОВІ ПЕРЕДУМОВИ ПРОЕКТУВАННЯ ПЕРЕВЕЗЕНЬ ВІТЧИЗНЯНИМ МОРСЬКИМ ТРАНСПОРТОМ
DOI:
https://doi.org/10.32347/2412-9933.2011.6.%25pАнотація
Розглянуто основні зовнішні і внутрішні фактори, які визначають передумови реалізації ефективних проектів перевезень національним морським транспортом. Запропоновано методи і напрямки маркетингового аналізу проектів послуг перевезення.Посилання
Богоявленська Ю. Проектний аналіз: Навчальний посібник Ю.Богоявленська. – К.: Кондор, 2004. – 336 с.
Всё о торговом флоте Украины. 2008. Справочник. – Одесса: Порты Украины, 2008. – 188 с.
Бєлова Н.М. Порівняльний аналіз проектів стратегій судноплавної компанії//www.nbuv.gov.ua
Проектный анализ: теоретические основы оценки проектов на морском транспорте /под ред. Лапкиной И.А. Учебное пособие. - Одесса: Феникс, 2008. – 416 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
2015-08-28
Як цитувати
Покотилов, І. П. (2015). МАРКЕТИНГОВІ ПЕРЕДУМОВИ ПРОЕКТУВАННЯ ПЕРЕВЕЗЕНЬ ВІТЧИЗНЯНИМ МОРСЬКИМ ТРАНСПОРТОМ. Управління розвитком складних систем, (6). https://doi.org/10.32347/2412-9933.2011.6.%p
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 І. П. Покотилов
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.